بازدید دکتر تورج دهقانی، مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه نفت از سیستم یکپارچه مدیریت پروژه مبتنی بر (BIM)

دکتر تورج دهقانی، مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه نفت در حاشیه بازدید از غرفه شرکت ملی نفت ایران در نمایشگاه بین المللی نفت از سیستم یکپارچه مدیریت پروژه مبتنی بر (BIM) در طرح توسعه میدان نفتی آزادگان جنوبی بازدید کرد.

    

 

     بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، در روز های 11 الی 14 اردیبهشت ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‎های بین المللی تهران برگزار گردید. در این دوره از نمایشگاه سیستم یکپارچه مدیریت پروژه مبتنی بر (BIM) در طرح توسعه میدان نفتی آزادگان جنوبی در غرفه شرکت ملی نفت ایران رونمایی گردیده و مورد استقبال مدیران ارشد وزارت نفت و شرکت های داخلی و خارجی حاضر در نمایشگاه قرار گرفت.

     روند طراحی و توسعه این سیستم که از قابلیت های فرآیند مدلسازی اطلاعات ساخت (BIM) در مدیریت پروژه های (EPC) بهره مند می باشد؛ از زمستان سال 95 در دستور کار محققین گروه پیشتازان مدیریت ساخت آراد قرار گرفته است.

     آیین افتتاحیه بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت، مدیران ارشد صنعت نفت، شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگانی از شرکت‌های داخلی و خارجی فعال در صنعت نفت ایران در بعدازظهر چهارشنبه (۱۱ اردیبهشت ماه)  برگزار شد. در این دوره از این نمایشگاه نمایندگان ۲۱ کشور با برپایی ۱۰۴۷ غرفه به نمایندگی از شرکت‌های داخلی و ۱۰۶ غرفه به نمایندگی از شرکت‌های خارجی به ارائه آخرین دستاورد های خود در زمینه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پرداختند.